Shop Mobile More Submit  Join Login
Homevideo 4 by RamaChan Homevideo 4 by RamaChan
^_^

Homevideo 1 , 2 y 3


Homevideo Special - Ninja World Cup:


Temari´s craving ( very old work)











Now I know more about DA rules ans politics , so, this is back for my gallery ^^
Add a Comment:
 
:iconmisfitts:
Misfitts Featured By Owner Jun 21, 2014  Hobbyist Writer
OMG Gaara xD hilarius!
Reply
:iconmariox357:
mariox357 Featured By Owner Oct 19, 2013
wh wh who are you
Reply
:iconcommander-burn:
Commander-Burn Featured By Owner Oct 17, 2013
My respect for Gaara just jumped by a huge margin!
Reply
:iconinfinitenosferatu:
InfiniteNosferatu Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Photographer
Icha Icha Suna = Kakashi is gonna get it for ruining our precious panda kazekage
Reply
:iconhuskeygal98:
huskeygal98 Featured By Owner Sep 26, 2012
Nice. :iconlikeakageplz:
Reply
:iconlilibodett:
Lilibodett Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist General Artist
Oh.....What I said in the home video comic 2.....I stand corrected.

:iconpervygaaraplz:
Reply
:iconwatchmywingsburn:
watchmywingsburn Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Artist
Pahahaha, that was hilarious
Reply
:iconasksabukunogaara:
AskSabukuNoGaara Featured By Owner Feb 5, 2012
o.o I would never do such a thing!
Reply
:icongaamatsu100:
gaamatsu100 Featured By Owner Dec 20, 2011
...............haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconmonkeyfluffer19:
MonkeyFluffer19 Featured By Owner Nov 24, 2011
Analyzing...analyzing....analyzing... thats not possible!!!! lol this is hilarious
Reply
:iconalmostinsane999:
almostinsane999 Featured By Owner Oct 28, 2011
And so, Jiraiya made a movie they all love. Jiraiya has great family values.
Reply
:iconill-naanaa:
ill-naanaa Featured By Owner Sep 28, 2011
LOL! cute
Reply
:icononlynameleft2pick:
Onlynameleft2pick Featured By Owner Sep 20, 2011
And if Gaara think this is art then it is! :laughing:

I love how you portray Gaara in these family situations. :)
Reply
:iconxx8:
XX8 Featured By Owner Sep 15, 2011  Professional Traditional Artist
LMAO That was hilarious ,

:iconkakashirapefaceplz: seee young what i see on my the books muahahahhaa
Reply
:iconguinevare:
Guinevare Featured By Owner Jul 31, 2011  Hobbyist
:iconpervygaaraplz:
Reply
:iconzombiezrock:
ZombiezRock Featured By Owner Jul 31, 2011
That's awesome! :XD:
"That's my movie." :XD:
Reply
:iconsmellerbeessister:
SmellerbeesSister Featured By Owner Jul 13, 2011
Oh Gaara! This is why I love you!
Reply
:iconelowlie:
Elowlie Featured By Owner Jun 18, 2011
Hello :p
It Sunaki gave me the links of your sketch, and frankly, I love it :D
Simply excellent! x33
Reply
:iconsp47:
SP47 Featured By Owner May 31, 2011
lol
Reply
:iconanitasilveren:
AnitaSilveren Featured By Owner May 30, 2011
PURE ART!! XD LOL
Reply
:iconjetotz:
jetotz Featured By Owner May 10, 2011
O.O OHMAHGAWZ
Reply
:icondeadcobra:
DeadCobra Featured By Owner Mar 27, 2011
Funny
Reply
:iconshippuden23:
Shippuden23 Featured By Owner Mar 13, 2011
Has Gaara been hanging out with Kakashi, by any chance? :lmao:

This was hilarious!
Reply
:iconinnocent04:
Innocent04 Featured By Owner Mar 13, 2011
:lmao:
:rofl:
OMFG!!!!!HAHAHAHAHA!!!!!!
Reply
:iconshikasgirl4evz:
shikasgirl4evz Featured By Owner Mar 3, 2011
lol lmao lmfao u rock
Reply
:icontigerheartless:
Tigerheartless Featured By Owner Feb 4, 2011  Hobbyist Artist
yay garaa has the move yay i love garaa ^^
Reply
:iconzoxon96:
ZoXon96 Featured By Owner Jan 18, 2011
This is awesome! :lmao:
Reply
:iconsakuradreamerz2:
SakuraDreamerz2 Featured By Owner Jan 5, 2011
lol, Kankuro looks too funny when he's blushing!! P.S: Would you like to join our group? :iconnaruto-oc-dreamerz:
Reply
:iconalexachan95:
AlexaChan95 Featured By Owner Dec 22, 2010  Student Digital Artist
Gaara you pervy perv :XD:
Reply
:iconhippokrys:
HippoKrys Featured By Owner Dec 17, 2010
Gaara you perv! lol. :D:D
Reply
:iconhyperdark06:
hyperdark06 Featured By Owner Dec 16, 2010
lol
Reply
:iconkygolie:
Kygolie Featured By Owner Nov 3, 2010  Hobbyist Photographer
Gaara-kun! :iconiloveyouplz:
Reply
:icondesertrose74:
DesertRose74 Featured By Owner Oct 1, 2010
wow didn't c that comming! lol man lol
Reply
:iconkunai-kurenai:
Kunai-Kurenai Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Gaara in the last panel made me laugh so hard!! :iconiloveitplz:
Reply
:iconwhite-tiger-ninja:
white-tiger-ninja Featured By Owner Aug 21, 2010  Student Writer
LOOOOL!! This just made my day!! XDDDD
Great job!! :D
Reply
:iconangelndevil1:
angelndevil1 Featured By Owner Aug 14, 2010
Lmfao gaara! XD
Reply
:icononicakes:
Onicakes Featured By Owner Aug 12, 2010
ROFLOLMFAO!!!!!!!!!!!!!! Shikamaru has to analyze everything doesn't he? XD For some odd reason I can see Gaara renting a movie like this... >.> Last panel was fabulous! Such "innocence". O.o Your comics are amazingly great/hilarious/awesome/ many good things. :D
Reply
:iconzooza12:
zooza12 Featured By Owner Aug 3, 2010
lmao great work
gaara ftw
Reply
:iconmialove01:
mialove01 Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Digital Artist
died from laughing...
Reply
:iconjenjenlovesyuuu:
jenjenlovesyuuu Featured By Owner Jul 31, 2010
Gaara a closet perv ?! figures XD
Reply
:icongaaras-girl14:
Gaaras-girl14 Featured By Owner Jul 29, 2010
Oh Gaara! :D you sly dog you!
Reply
:iconrin-chizakura:
Rin-Chizakura Featured By Owner Jul 28, 2010
Mmm...Gaara?
Reply
:iconsingstargirl13:
singstargirl13 Featured By Owner Jul 25, 2010  Student Traditional Artist
Ok, I've just stopped laughing....
I love thier faces when Gaara says "I think it is pure art" ^_^
Reply
:iconhowlingcoyotendn:
HowlingcoyoteNDN Featured By Owner Jul 16, 2010
hehehhe, pure art, now if only we could get a storyline on this "artistic" movie lol.
Reply
:iconsaye-hime:
Saye-hime Featured By Owner Jul 8, 2010  Hobbyist General Artist
He can't said that.
Reply
:iconbunnypower236:
bunnypower236 Featured By Owner Jul 5, 2010
:XD: nice
Reply
:iconnekito-ototo:
nekito-ototo Featured By Owner Jun 21, 2010  Student Digital Artist
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
asdasdaghsfdahgfsdghf gaara!!! LOL XDD
Reply
:iconnaruto-sasuke1:
Naruto-Sasuke1 Featured By Owner Jun 17, 2010
HAHAHAHAHAHAH GAARA!
Reply
:iconashrandom:
AshRandom Featured By Owner Jun 17, 2010
THIS IS YOUR BEST ONE EVER

and I said that about your other ones.... hrm.... :heart:
Reply
:iconparorou:
Parorou Featured By Owner Jun 16, 2010
Gaara only loves himself, remember? He needs motivation...
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1100 × 2908




Details

Submitted on
February 3, 2010
Image Size
1.2 MB
Resolution
1100×2908
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
32,609 (2 today)
Favourites
692 (who?)
Comments
153
Downloads
228
×